Lief hé?

4 Reacties

  1. Het was wat zoeken, maar ik heb het toch gevonden … Zeer lief ! 🙂
    Zijn de andere kleuren ook zo ?

  2. Het duurde hier ook een tijdje voor ik door had waarover het precies ging. Ja, dat kom je niet overal tegen. Helaas. De persoon in kwestie zal in een verliefde bui geweest zijn toen dat verkeerslicht gefabriceerd werd. 🙂

  3. Afgeplakt met plakband ofzo?

  4. @miche – op het groene licht plakte ook iets, maar dat was niet zo duidelijk en toen dat licht aanging, moest ik natuurlijk doorrijden! 🙂

    @Stef Flater – ik ben veel onderweg, dus ik zie wel eens meer “aangepaste” verkeerstekens, KA voor BOUTERSEM geschreven bijvoorbeeld (dan staat er kaboutersem), of een stopbord dat zodanig aangepast was dat er “STOP met het eten van dieren” stond. Dit was echter de eerste keer dat ik een “aangepast” verkeerslicht gezien heb.

    @zapnimf – zo ver ik kon zien was het een grote sticker, waar een hartvorm in uitgesneden was.

Geef een reactie

