Mickey Monster

Met de verschillende voorbereidende werken die de laatste dagen uitgevoerd zijn en de plaatsing van de nieuwe/oude veranda, heb ik wel mijn werk. Maar die veranda is echt zalig en met de nieuwe tuinmeubelen die van ’t weekend toegevoegd zijn, is het plaatje helemaal perfect! Nooit gedacht dat die extra ruimte zo’n verschil zou maken.

Voor de rest zorgt ons Mickey-Monster nog altijd voor veel hilariteit. Zo ligt hij enthousiast in zijn kattenbak te rollen als die net ververst is…

… en doet hij een verdienstelijke poging om op Tokio Bill te lijken, als hij door de regen verrast wordt! 😉

Van regen gesproken, “durch den Monsoon” is een prachtig liedje, maar vanmorgen mocht die “Monsoon” toch een beetje minder. Al was het wel toepasselijk om dat liedje mee te zingen in de auto in de stromende regen. Dat is ook de enige plek waar ik naar mijn CD’s kan luisteren en net zo hard kan meezingen als ik wil, zonder de bedenkelijke blikken van mijn huisgenoten. Mijn stem is niet echt geschikt om te zingen en als ik het toch doe, is dat zo vals als een kat. Ik zing dus niet onder de douche, maar in mijn auto!

15 Reacties

  1. ’t Is een grappige schat, die kat. En wat cd’s betreft: same here. In de auto kijken mensen soms wel raar maar ze kunnen evengoed denken dat je gewéldig goed zingt 😉

  2. Rollen in de kattebak ? De eerste keer dat ik dat hoor. Ze zien er zo knoddig uit als ze nat zijn, hé.
    Ik zing ook luid (en vals) in mijn auto en vergeet dan dat de ruiten open staan ! 😆

  3. Ik FLUIT mee ipv te zingen, fluiten gaat me iets beter af. Allez, ze worden er hier thuis ook zot van zenne, maar daar trek ik me nix van aan 😀

  4. Zingen in de auto! Ja!
    En eigen teksten verzinnen!

  5. – te vlug geënterd –
    …eigen teksten verzinnen als ik de oorsponkelijke tekst vergeten ben!

  6. @life is a dance – ik probeer meestal zo onopvallend mogelijk te zingen, maar zo af en toe vergeet ik dat wel eens…
    🙂

    @Miche – waarom hij dat doet weet ik niet, hij doet dat gelukkig alleen als zijn kattenbak net ververst is…

    @Blah – fluiten kan ik dus niet, krijg dat maar niet geleerd.

    @adelheid – soms lees ik achteraf ergens de tekst en blijkt dat wat ik altijd gezongen heb een giga-mondegreen te zijn!
    🙂

  7. Ik zong vroeger veel op de fiets maar dat doe ik om één of andere reden niet meer – weet ik zelf niet waarom. 🙄
    We hebben ook nog een kat gehad die in de kattebak rolde. Helaas heeft die niet echt lang mogen leven. We hadden toen nogal wat duivenmelkers in de buurt – echte dierenvrienden. 😦

  8. Goed dat je erbij schreef dat die kattenbak net ververst was.

  9. hihihi, Tokio Bill. 😀

  10. Ik zing ook altijd luidkeels mee in de auto. Vooral als ik voor het stoplicht sta en al zingend eens naast mij kijk zie ik wel eens mensen lachen. But who cares?

  11. Ik heb al één keer gehad dat ik voor het stoplicht stond en luid “born to be wild” was aan het meezingen op studio brussel. Toen ik naast mij keek zag ik de bestuurder naast mij ook “born to be wild” lippen… Lagen allebei in een deuk.

  12. @zapnims – anders zou het zo grappig niet zijn… 😉

    @zapnimf – allebei schattig 🙂

    @Pierre du coin – als ze met ons lachen, lachen ze niet met iemand anders hé! En luidkeels zingen is zo ontspannend! Heb je Born to be Wild al eens gehoord in de versie van Ozzy Osbourne en Miss Piggy?

  13. Ha, nu kan ik ook eens met de zingende medemens lachten 😉

  14. Hallo? Waar zit je ergens? Ook in de kattenbak gedoken?

  15. hmm ben nu al een paar keer binnen gesprongen en begin me nu echt wel af te vragen waar je blijft/bent?
    Ik vind het een beetje vreemd dat er hier niet meer gepost word.
    ben je er soms mee gestopt?

    groetjes

Geef een reactie

