Vakantie!!

p7160015.jpg“Dedees” gaat zich efkes niks meer aantrekken, want “dedees” heeft vakantie tot en met woensdag!! ’t Is dat het ook echt wel nodig is, om er eens helemaal tussen uit te zijn, want ’t was de laatst tijd een beetje druk… Morgen met de oudste zoon erop uit, eens kijken waar dat hij graag naartoe zou willen. Die heeft zijn eigen zelf moeten amuseren, omdat ik moest werken en mijn ex weeral eens verstek liet gaan, zonder mij daarover op voorhand te informeren… Zo in het genre van, “ze zal het wel regelen en als ik niks zeg, kan ze ook niks weigeren” zeker hé?

De jongste zit nog altijd in Spanje, aan de foto’s te zien heeft die de tijd van zijn leven ginder en den oudste is gisteren met ’t school naar Disneyland Parijs geweest. Maar voor de rest zat mijnen eerstgeborene elke dag een tijdje alleen natuurlijk. Omdat ik voor een deel van thuis uit werk, is ’t altijd maar voor een paar uren, maar echt tof is dat niet. Niet dat hij zich verveelt heeft denk ik, hij zit nu ook weer bij één van zijn maten…

Hij mist zijn broer natuurlijk wel, al is dat een druk varken dat alle aandacht naar zich toe trekt. Morgen gaan we daar eens iets aan doen sie! ‘k Ben wel curieus wat hij gaat willen doen, want als het zo’n weer is als vandaag, heb ik geen goesting om in een cinemazaal te gaan zitten of zo!