Oh, dus daarom deed ik dat niet meer…

p1010021.jpgNu ik toch één van mijn gouden schoenenregels gebroken heb – mijn nieuwe slippers hebben immers geen dichte tip – zijn mijn tenen natuurlijk zichtbaar als ik ze draag… Dus kwam ik op het onzalige idee om mijn teennagels te lakken. Na wat zoekwerk heb ik een paar flesjes nagellak opgeduikeld. Die lak leek op ’t eerst zicht niet meer bruikbaar, maar na wat enthousiast schudden, bleek dat (spijtig genoeg) toch nog in orde te komen.

Ik was er ook vrij zeker van, dat ik nog van die marteldingen bezat om tussen mijn tenen te wurmen, want die zaten ooit eens bij een pedicure-set die ik in huis haalde.

Toen ik aan de gang ging met de teruggevonden nagellak, herinnerde ik mij direct weer waarom ik rigoureus gestopt ben met het lakken van mijn teennagels. Ik heb namelijk niet echt een vaste hand en ben ook niet zo lenig dat ik mijn voeten dicht genoeg bij mijn ogen krijg, toch niet voor zo’n precisiewerkje…

p1010015.jpgGelukkig heb ik die oude nagellak gebruikt en geen nieuwe gekocht om deze domme dingen mee te doen. Nu is het te hopen, dat ik ook nog een flesje aceton vind in de chaos van de badkamerkast. Zo af en toe komt het goed uit dat ik zo’n hamsteraar ben natuurlijk!

*********

‘k Hoor net op de radio dat ik blijkbaar een “female chauvinist pig” ben, buiten het feit dat ik geen siliconenborsten heb (mijn E-cup is puur natuur). Oh ja, ik duik ook niet zomaar met iedereen in bed. Maar voor de rest klopt het plaatje aardig en als ik dat zo hoor, vind ik dat eigenlijk niet echt erg…

17 Reacties

  1. Je duikt niet _zomaar_ met iedereen in bed. Betekent dat dat je er altijd eerst over nadenkt voor je het doet? 😛

  2. @Patrick – ik ben gewoon erg kieskeurig! En mijn vent voldoet volledig aan mijn wensen, dus hoef ik er zelfs niet over te denken…
    😉

  3. Het zien er inderdaad zeer gemakkelijke schoenen uit en ze zijn nog mooi ook! Ik zou mijn teennagels ook moeten lakken (ook bij mij is het sandalentijd met zo’n prachtig weer), maar het komt er weer niet van. Waarschijnlijk omdat ik dat niet graag doe 🙂 Je bent dus niet alleen.

  4. @Lena – ‘k zou mijn vent zo ver moeten kunnen krijgen dat hij dat wilt doen, maar ‘k denk niet dat dat gaat pakken… Had ik nu maar dochters in plaats van zonen!

  5. Ik begrijp hier weer eens helemaal niks van, hé! Waar ik woon is het de meeste tijd van het jaar “sandalentijd”. Moet ik daarvoor mijn teennagels gaan lakken? An m’n nooit ni!!!
    Sir Koen.

  6. @Sir Koen – euhm, dat is eerder iets voor uw lady, sir!

  7. Wat heb jij tegen je tenen? Ik zie er niks raar aan. Bovendien staat dat kleurtje je goed! Ik heb ooit mijn teennagels gelakt in het donkerblauw. Absoluut een afknapper, het lijkt alsof je een betonblok op je voeten hebt laten vallen.
    Voor meer foto’s van de boshyacinten moet je straks eens komen piepen, ik heb later op de avond een nieuw postje gepland. 😀

  8. @Blah – awel, nadat ik die foto’s gemaakt had, vond ik ook dat ze wel meevielen… Dat van dat donkerblauw, dat kan ik mij levendig voorstellen! 🙂
    Naar die boshyacinten, kom ik straks zeker nog efkes kijken.

  9. Ik draag ook sandalen van zodra het warm genoeg is, maar lak mijn teennagels nooit : de nagel van mijn kleine teentjes is zo klein dat een druppelje nog teveel zou zijn. En zeg nu zelf : het is allemaal of geen enkele hé.
    Mooie sandalen ! Ik moet er altijd hebben met velcro-sluitingen want mijn voeten zwellen mee met de warmte dus moet ik kunnen aanpassen.

  10. Ik vind je tenen ook absoluut meevallen, hoor!

    Groetjes,

  11. @Miche – dit zijn eigenlijk veredelde teensloefen, mijn voeten kunnen dus zwellen zoveel als ze willen! Maar eigenlijk valt dat wel mee, ik heb daar niet rap last van.

    @Hilde – Tja, nu ik ze op de foto zie, vallen ze wel mee…

  12. Awel, jaaaa, klokjes, zoals je zegt. Je vindt een detailke op die link:

    kan wel dat die in uw hof staan hoor, ’t is als die zo massaal bloeien dat het zo een prachtig effect krijgt 😀

  13. @Blah – awel, die heb ik in den hof staan, dat kan overal tegen en die bossen worden met het jaar groter. Mijn moemoe had die ook in een witte en een roze variant, hier staan alleen de blauwe en ik heb die in elk geval niet geplant… Tof da’k nu weet hoe dat die heten!

  14. mwa zo erg zijn je voeten toch niet hé. ik lak m’n teennagels nooit en heb wel een vaste hand en géén e-cup die in de weg zit haha.

  15. @Gezinvan4 – meestal ben ik daar heel gelukkig mee, maar niet als ik mijn teennagels wil knippen of lakken…

  16. Ik vind het wel hele mooie teenslippers! En uw tenen zien er mij niet raarder uit dan die van de gemiddelde mens 🙂

  17. […] teennagels er in de winter uit? Nog steeds goed verzorgd of zijn het misschien horror nagels?   bron  De Question van deze […]

Plaats een reactie