Ze deed het toch maar!

Vandaag een beetje ongepland bij “Sterren op het ijs”, of hoe dat programma ook heet, blijven hangen. Normaal kijk ik daar niet naar, maar als achtergrond bij het bloglezen, was het eigenlijk perfect.

De laatste “ster” was Tanja Dexters, de favoriete van mijn vent en ik noem haar meestal een beetje nijdig Tanja Sexters. *Verdwijnt gij groen monster van jaloezie!*

Dat moest ik zien natuurlijk! En ik moet zeggen, “z’eeft zij dat goed gedaan”, ongelooflijk goed eigenlijk! En die gast waar ze mee schaatst, die is zo pesies helemaal weg van haar… Wel een beetje een rare kerel, ik zou tattoo’s en kunstschaatsen nu niet zo direct met mekaar associëren…

Tanja, ik heb twee keer voor je gestemd, zo goed was je!

10 Reacties

  1. Awel, ik ben ook blijven hangen bij dat programma. Mijn ventje heeft een hekel aan Dexters (joepie) en ikzelf vind haar ook een t**t maar ja, ze deed dat goed. Een heel leuke act. Ik keek wél voor de mooie mannen. En die waren er. Toch?

  2. Groen monster overwonnen blijkbaar 😉

  3. Die Tanja? Ach, weet ge, ik kan die appreciëren omdat die haar overal voor 100% ingooit. Die durft veel en die is ni bang om belachelijk te doen of voor op haar bek te gaan. Daar kunnen er veel nog iets van leren in die BV wereld. En jaa, ik heb ’t laatste stuk gezien, Tanje met die knappe pé… had dezelfde reactie: ik kon die macho-ket niet koppelen aan schaatsen, maar ge ziet…. :-)))

  4. dat programma heeft dus toch kijkers :-))

  5. @nana – hij zegt misschien dat hij een hekel heeft aan haar, maar denkt hij dat ook? 😉
    Inderdaad een aantal schoon venten en de partner van Tanja mocht ook er best wezen!

    @Contessa – het groen monster deed een paar stappen achteruit van bewondering… 🙂

    @Blah – ja, als ze iets doet, dan gaat ze er echt wel voor! En in mijn hart vind ik dat wel knap, zo’n macha madam die er toch in slaagt om er altijd hypervrouwelijk uit te zien…

    @Blue – ja, blijbaar wel hé? 😉

  6. Ik ben ook geen vtm’er maar af en toe zo een programma op de achtergrond doet wonderen… ALs het enige troost mag wezen, ik hou ook niet zo van ons Tanja.

  7. Wij vinden Tanja dan wel steengoed omdat ze duft en doet. Ze geeft zich volledig en is spontaan. Haar lach is schitterend !
    Programma niet gezien. Misschien toch eens kijken want vandaag veel over gehoord op het werk.

  8. Mijne man is ook helemaal weg van Tanja… En op de foto’s van die lingerie reclame (Marie Jo) ziet ze er ook wel bangelijk uit,dat moet ik toegeven.Grappig, ik noem haar ook altijd Tanja Sexters

  9. Mmmmm zucht. Goed kunnen schaatsen of niet… ’t blijft een trut.

  10. @R.becca – af en toe moet dat kunnen hé! 🙂

    @Miche – ik ga dit jaar waarschijnlijk toch wel een keertje meer kijken dan vorig jaar…

    @Oortje – die foto’s zijn altijd prachtig hé!

    @Zapnimf – tja, je bent tenminste wel standvastig in je mening! 🙂

Plaats een reactie