Juni rozenmaand!

alexandraroos0.jpgNog een keer de Alexandra-rozen, die blijven hun kleur houden als de zon niet te fel en te veel schijnt, anders verbleken ze naar zachtroze en wit. Die struik is bijna uitgebloeid, dus iets waar je van moet genieten voor zo lang het duurt…

Hieronder zie je de Ballerina-rozen in volle bloei. Alweer een soort die maar een paar weken in bloei staat, daarna heb je zo nu en dan nog wel eens een paar bloemetjes, maar dat is het dan.

ballerinaroos2.jpg ballerinaroos.jpg ballerinaroos1.jpg

Vandaag voor de verandering eens geen superdrukke werkdag, dat kwam goed uit, kon ik eindelijk eens aandacht geven aan een paar dingen die ik al lang wilde doen, maar waar ik geen tijd voor vond. Morgen staat mijn agenda waarschijnlijk weer boordevol en wordt het weer rennen en haasten. Ik vind dat wel plezant, want ik ben iemand die houdt van uitdagingen en dan gaat de tijd heel snel. Toch kan ik zo een minder druk dagje echt wel appreciëren!