King!

Ik ben verslaafd aan de muntjes van King, als ik zo’n rolletje binnen handbereik heb, dan is dat binnen de kortste keren op…

Natuurlijk ga ik voor de smaak, maar ik ben vooral dol op het feit dat je die zo lekker – stukje bij beetje – af kan knagen. En van het gevoel dat mijn mond helemaal schoon en fris is! Al is al die suiker echt wel slecht voor mijn tanden.

Ik zit ook altijd te spelen met dat muntje in mijn mond, ’t zal het oraal equivalent zijn, van met je vingers tokkelen zeker?

Het enige nadeel is dat ze een beetje korrelig zijn, wat er nogal eens voor kan zorgen, dat je overal wit poeder achterlaat, als je er eentje uit de verpakking neemt. Zo zit de voering van mijn handtas vol witte vegen en vind je zowat overal in mijn auto en op mijn bureau, sporen van wit poeder…

Soms denk ik wel eens, als ik nu ergens gecontroleerd zou worden, zouden ze dat wit poeder dan verdacht vinden? Natuurlijk zal een snuffelhond er niet naar omkijken, die kan die geur perfect onderscheiden van minder legale substanties! Maar op ’t eerste zicht, lijken mijn handtas en auto, zo af en toe, rechtstreeks uit een scène van CSI te komen!

😉