Koud buffet of pic-nic?

picnicozzy.jpg

picnicozzy1.jpg picnicozzy2.jpg picnicozzy3.jpg

Dat poezedier hier is dus echt wel rotverwend. Hij krijgt wel vaker restjes van de buren, maar ’t is de eerste keer dat het zo in buffetvorm geserveerd wordt!

Voor de rest wou ik nog schrijven over de bonte verzameling mensen die ik naar het “Festivalpark Werchter” zag wandelen. Ik ben daar om een uur of drie gepasseerd op weg naar huis en dat zag daar al zwart van ’t volk! Omdat ik toch bijna stapvoets moest rijden, kon ik mij amuseren met het bekijken van concertgangers van alle leeftijden, van hardrocker tot yup, allemaal op wandel naar “de wei” om van de Rolling Stones te genieten. Parkeren is daar prijzig hoor, 10 euro om uwen auto in een veld te parkeren. Dat vind ik toch wel veel geld, want die tickets zullen waarschijnlijk ook een flinke duit gekost hebben…

Al sinds vanmiddag vliegt een helicopter af en aan om muzikanten en aanhang van en naar de wei te brengen. Al die fans die nog vast zitten in de verkeerschaos zouden die waarschijnlijk ook wel kunnen gebruiken!

Als het over de Rolling Stones gaat, dan moet ik altijd denken aan dat fragmentje uit Tienerklanken of zo, waar de presentator zit te praten met een groepje “politiek correcte” jongeren, al bestond die uitdrukking toen volgens mij nog niet. Ze praten over het succes van “the Beatles and the Stones” en die jongeren zeggen (tussen twee trekken aan hun sigaret in) dat die mannen zoveel optraden en zoveel platen uitbrachten, omdat hun roem toch maar kort zou zijn, ah ja, binnen de twee jaar zou niemand daar nog over spreken!

Ze konden er bijna niet meer neffest zitten in hun toekomstvisie, want aan de hordes fans te zien, zijn die mannen nog altijd heel goed bezig…

Nu ga ik mij voorbereiden op een ritje naar de kliniek, want daarstraks is er iets in mijn knie geschoten en ik kan daar bijna niet meer op staan. Als dat binnen een uurke niet beter is, kan ik eens efkes gaan checken of er op de echte spoed ook knappe dokters rondlopen. Blij dat ik ben, dat ik daarstraks al een douche genomen heb zeg! Normaal doe ik dat later op de avond, maar ik had het vandaag zo warm in mijn uniform, dat ik niet kon wachten om alle stof en zweet weg te spoelen.

Volgens de huisarts is ’t ofwel een scheurtje in mijn meniscus, of een gewrichts-muisje (of zoiets) dat verkeerd zit. Tiens, ik wist niet dat daar ook al muizen konden zitten…

12 Reacties

  1. En jawel hoor. Een gewrichtsmuis of mus articularis is een los stukje been of kraakbeen in een gewricht. En daar kan je best wel eens een beetje last van krijgen. Succes gewenst.
    Sir Koen.

  2. Ik dacht gehoord te hebben dat er toch minder tickets voor de Stones verkocht waren dan verwacht, of is dat voor een ander concert ?
    Hopelijk is het niet te erg met je knie.

  3. Het beste met je knie!
    En de Stones?… die zijn tijdloos!

  4. @Sir Koen – geen muis in mijn knie, ’t is een meniscus met een klein scheurtje.

    @Miche – ik heb ook gehoord dat het niet uitverkocht was. Maar er was toch echt wel ontzettend veel volk, die wei kan ook wel wat hebben natuurlijk…

    @Speedy – ze hebben op spoed gezegd dat dat soms vanzelf geneest, dus moet ik binnen 14 dagen terugkomen om te zien of ik onder het mes moet of niet.
    Wat de Stones betreft, deze keer konden we het dus echt goed horen hé. Maar in plaats van met een glas wijn op het terras mee te genieten, konden we zitten wachten in de spoedafdeling…

  5. haha, uw poezebeest is al even verwend als de mijne. 🙂

    the stones… ik had ze graag bezig gezien… maja, n mens kan niet alles hebben ih leven, eh. 😉

    hihi, mss heb je geen zangtalent, maar een paar postjes geleden staat een foto die toont dat je andere talenten hebt. 😉

  6. Het keelgat van mijn poes is te klein voor zo’n brokken, zijn de buren in hongerstaking ?

    Zou er nog gras overblijven voor de koeien op die wei ?

    Sneu van die knie (is het die van de blaar ?)

  7. @Beate – die talenten waren er nog niet toen ik me realiseerde dat ik echt niet kon zingen… 😉

    @Hilde – de buren hadden zondag een feestje, hebben maandag de restjes gemaakt en de overschot dinsdag aan de poes gepresenteerd. Wat het keelgat van Ozzy betreft, als daar een muis doorgeraakt, kunnen deze stukjes vlees geen probleem geven hé?
    En ja het is de knie van de blaar, daar zie je met het verband nu helemaal niks meer van! 🙂

  8. Over verwende poezenbeesten kan ik ook een aardig boompje opzetten. 😉
    –> Spoedige herstelling gewenst, Sandrissimo!

  9. @Menck – dat katten mensen toch zo zot krijgen om dat allemaal te doen hé… Enne bedankt!

  10. 10 euro voor de parking!? Afzetters!

  11. Mooie foto’s, sandrissimo 🙂 .

  12. @Life is a dance – ja hé!

    @Straatfoto – Bedankt! Onzen Ozzy is gewoon heel fotogeniek… 🙂

Plaats een reactie